30/1/13

Φούστα μπαλαρίνας (tutu)

Από τη βάπτιση του γιού μου απέκτησα πολλά πολλά κομμάτια τούλι.Οταν σκεφτόμουνα τι να τα κάνω θυμήθηκα την aneraida (http://aneraida.blogspot.gr/2010/01/blog-post_23.html)  που είχε φτιάξει μία φούστα μπαλαρίνας(aneraida σε ευχαριστώ  πολύ για τις ωραίες ιδέες σου, είσαι μοναδική!).Η διαφορά σε αυτήν που εφτιαξα
είναι ότι επειδή δεν είχα λάστικο χρησιμοποίησα κορδέλα η οποία στην ουσία είναι η ζώνημε την οποία δένει η φούστα πίσω με ένα φιόγκο και απεδείχθη  και πολύ σταθερή αν και φοβ΄'ηθηκα ότι χωρίς λάστιχο η φούστα μπορεί να πέφτει.Μετά πρόσθεσα λίγα φιογκάκια και κόλλησα  λίγες διάσπαρτες παγιέτες που φύλαγα για διάφορες κατασκευές που κάνωΙδού λοιπόν το δημιούργημα μου, το οποίο αφεριερώνω με πολύ αγάπη στην κορούλα μου που της αρέσουν πολύ αυτές οι φούστες!Φαίνεται?

2 σχόλια:

  1. Είναι υπέροχη και μπράβο σου!!! Σ' ευχαριστώ πολύ για την αναφορά που μου κάνεις και καλή αρχή στο μπλόγκινγκ! Κι εγώ συνήθως με κορδέλα τις φτιάχνω, δεν έχω συχνά λάστιχο....μια χαρά γίνονται, μόνο που λίγο πέφτουν από τη μεσούλα....είναι όμως κατά τι πιο όμορφες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Και μία συμβουλή: για να διευκολύνεις όσους θέλουν να αφήσουν σχόλιο, βγάλε τη λεκτική επαλήθευση....φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή