13/2/13

Πως να φτιάξετε μια πινιάτα καρδιά

Καλημέρα μπλοκογειτονιά αγαπημένη..Οι προηγούμενες μέρες ήταν λίγο άσχημες για μένα όμως ευτυχώς όλα καλά πια!Ο γιος μου κόλλησε μια ίωση με υψηλό πυρετό, βήχα, δίαρροια κλπ παρελκόμενα και ταλαιπωρ΄θηκε πολύ το γλυκούλι μου πλασματάκι μέχρι να συνέλθει και η μαμά μου μπήκε εσπευσμένα στο νοσοκομείο για εξετάσεις καθώς της έπεσε ο αιματοκρίτης στο 21 περίπου.Ευτυχώς οι εξετάσεις δεν έδειξαν κάποια σοβαρή αιτία (μάλλον κάποια φαρμακευτική αγωγή που πέρνει σε συνδιασμό με κακή διατροφή είναι ο λόγος) κι έτσι όλα καλά!!!


Οπότε μιας και το πάρτυ της κόρης μου είναι σε 2 μέρες έχω πέσει με τα μούτρα στη δουλειά γιατί έμεινα αρκετά πίσω από τα αρχικά μου σχέδια.

Φτιάχνω λοιπόν πινιάτα (για πρώτη φορά στη ζωή μου) σε σχήμα καρδιάς μιας και αυτό ήταν το αρχικό μας θέμα.(αρχικό θέμα βάση του οποίου φτιάχτηκαν  και τα προσκλητήρια, αλλά μας προέκυψε και μια σταχτοπούτα στην αγορά χαρτοπετσέτας,πιάτων και ποτηριών με τη σκευωρία κόρης και μπαμπά..χιχι!)

Για να ξεκινήσουμε λοιπόν χρειαζόμαστε χαρτόνι οντουλέ (αυτό που αγοράζουμε με το κιλό από τα χρωματοπωλεία), χαρτοταινία, ατλακόλ, χαρτί γκοφρέ και μία χαρτοπετσέτα που διαλέχτηκε για το πάρτι.

Σχεδιάζουμε μια μεγάλη καρδιά στο χαρτόνι που θα χρησιμεύσει ως βάση και κόβουμε.Την χρησιμοποιούμε και σαν πατρόν για να φτιάξουμε και το καπάκι.
Στη συνέχεια κόβουμε μια λωρίδα τόσο παχιά όσο θέλουμε να είναιη πινιάτα μας.Αν δεν σας φτάσει για να κλείσει περιμετρικά κόψτε κι άλλη και ενώστε μετην χαρτοταινία.Μην ανησυχήτε μια χαρά θα γίνει.

Κολλάμε ένα κομμάτι χαρτοταινία παράλληλα με τη λωρίδα έτσι ώστε η μισή ταινία να είναι κολλημένη στη λωρίδα και η άλλη να προεξέχει ώστε να κολλήσει στην καρδιά βάση.

Το επόμενο βήμα είναι να βάλουμε στην πινιάτα μας ένα κορδόνι για να μπορεί να κρεμαστεί και φυσικά να την γεμίσουμε με ότι καλούδια θέλουμε!

Κλείνουμε τοποθετώντας την καρδιά - καπάκι πάλι με τη μαγική χαρτοταινία.Σε αυτό το σημείο η πινιάτα μας είναι έτοιμη για στόλισμα.

Εγώ στη συγκεκριμένη χρησιμοποίησα χαρτί γκοφρέ για να τη στολίσω.Μπορείτε όμως να χρησιμοποιήσετε και άλλα χαρτιά ή να την καλύψετε με διάφορα άλλα υλικά που θα σας υποδείξει η φαντασία σας και τα υλικά προς ανακύκλωση που τυχόν έχετε.Η ακόμη και να την στολίσετε με λουλουδάκια από χρωματιστές χαρτοπετσέτες.

Η πινιάτα μας είναι έτοιμη!
Πως σας φαίνεται;

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου