6/8/13

Κατασκευές με παλέτες!




Οι παλέτες μου αρέσουν πολύ.Εχω δει σε πολά sites καταπληκτικές κατασκευές και ήθελα κι εγώ να φτιάξω κάτι.Για δείτε παρακάτω...
Εχω την τύχη να εχω κήπο στο σπίτι μου και το θεωρώ παράδεισο.Είχαμε βάλει λοιπόν ένα μικρό φραχτάκι ξύλινο σε ένα σημείο του για να χωρίζει κατά κάποιο τρόπο από το οίκημα.Την εργασία αυτή την είχαμε ξεκινήσει με τον πεθερό μου, δυστυχώς δεν την ολοκληρώσαμε ποτέ..

Ξέρω ότι από κάπου εκεί ψηλά μας βλέπει και χαμογελάει.Ελπίζω ότι βλέπει ότι δεν εγκαταλείψαμε τον όμορφο κήπο του που με τόσο κόπο και αγάπη έφτιαξε για να παίζουν τα εγγόνια του, όπως έλεγε.Προσωπικά κάνω ότι μπορώ γι' αυτό...

Αγόρασα λοιπόν κι εγώ ξυλόβιδες, μάνταλα και αυτό το πως το λένε εξάρτημα για να ανοίγει η πόρτα και ξύλινες βάσεις για να τις στηρίξω.Ξεκάρφωσα μερικά κομμάτι ξύλου από τις παλέτες για να μοιάζουν με πορτάκια και βιδώσα.Ιδού λοιπόν το αποτέλεσμα:

Και αφού μου άρεσε η δουλειά αυτή μου άνοιξε η όρεξη και για ένα καναπεδάκι.Βέβαια μου βγήκε παγκάκι αλλά δεν πειράζει μια χαρά καθόμαστε.Και έτσι για να συμπληρώσω το σετ έφτιαξα κι ένα τραπεζάκι για να πίνουμε τον καφέ μας!

Και μετά έφτιαξα κι ένα deck για το μικρό κηπάκι που ήταν χάλια και προσπαθώ να το συμμορφώσω.(κάτι έχουμε κάνει αλλά έχει πολύ δουλειά ακόμη)

Κι ακόμα δεν έχω τελειώσει..χιχι!

Σας φιλώ γλυκά.

Υ.Γ.Τις παλέτες δεν τις αγοράσαμε φυσικά!Τις βρήκαμε από δω κι από εκεί...Ανακύκλωση φίλοι μου..

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου