4/2/13

Προσκλήσεις για παιδικό πάρτυ

Σε λίγες μέρες τα παιδάκια μου έχουν γενέθλια!
Ο Γιώργος μου θα γίνει 1 έτους στις 10 Φλεβάρη και η Αντωνέλλα μου στις 15 θα κλείσει τα 5.Κάθε χρονιά, με εξαίρεση την περσινή, κάναμε πάρτυ στη μικρούλα μας.Πέρυσι ανήμερα στα γενέθλιά της  είχαμε σβήσει κεράκια σε πολυ στενό κύκλο καθώς είχαμε φέρει το νεογέννητο μωράκι μας σπίτι μόλις εκείνη τη μέρα.Φέτος λοιπόν θα πρέπει να την αποζημιώσω για τη υπομονή της και την αγάπη της καθώς απέκτησε "συνεταιράκι" το οικογενειακό μας συννεφάκι..χεχε!όσες έχετε 2 και βάλε παιδάκια καταλαβαίνετε τι σημαίνει αυτό για εκείνα..Λοιπόν φέτος είπα ότι ξεκινάω από νωρίς την οργάνωση και για τα 2 μικράκια μου καθώς θα γιορτάζουμε ξεχωριστά τα γεννέθλια τους για να μην έχει κανένα τους παράπονο.Ξεκίνησα πρώτα με τά προσκλητήρια της κόρης μου.Εφτιαξα καρδιές από χρωματιστά χαρτόνια και τις στόλησα με πεταλούδες, λουλουδάκια, glitter.
Τους πέρασα και κορδονάκι ώστε να γίνουν κρεμαστό διακοσμητικό.Λεπτομέρεια: Η κάθε πρόσκληση είναι ξεχωριστή όπως ξεχωριστοί είναι και οι παραλήπτες!Και το θέμα του παρτυ μου το ανακοίνωσε η εορτάζουσα που ενθουσιάστηκε με τις προσκλήσεις: "Μαμά μου αργεί πολύ το Πάρτυ της Καρδιάς?"

Το κείμενο της πρόσκλησης είναι δια χειρός της μαμάς κι αυτό!
Το τελικό αποτέλεσμα!Πως σας φαίνεται;

Το ραβδάκι είναι προσχέδιο και μαζί με μία κορονίτσα (που θα φτιάξω άμεσα..πιστεύω..)θα δίνεται στα κοριτσάκια κατά την προσέλευσή τους στο πάρτυ μας.

Και επίσης πρέπει να φτιάξω και για τα αγόρια μας κάτι..
Και επίσης πρέπει να οργανώσω και το πάρτυ του μπεμπούλη μου!!!
Οπότε στρώνομαι στη δουλειά για να προλάβω!
Και θέλω να φτιάξω και τις τούρτες τους..

Για να δούμε(χιχιχιχι)..Θα έρθουν και οι γαλάζιες αναρτήσεις!
Θα χαρώ πολύ για τα σχόλια σας.
Καλό βράδυ σε όλους σας.
Stay tuned!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου