4/9/13

Ζωγραφίζουμε το τραπέζι για τη βεράντα μας!

Καλημέρα blogoγειτονιά! Καλό μήνα και καλό φθινόπωρο να έχουμε! Ο καιρός δρόσισε κάπως και είναι ευχάριστος, ακόμη, για καφεδάκι απογευματινό στη βεράντα. Αν και θα  έπρεπε τη συγκεκριμένη ομορφιά να την φτιάξουμε την άνοιξη δεν πειράζει. Θα το χαρούμε όσο μπορούμε τώρα και θα πάρουμε ιδέες για τον ερχομό της επόμενης!

Μου έλεγε λοιπόν η κουνιάδα μου η Χρύσα (είναι η μεσαία της ωραίας μας οικογένειας) ότι θα ήθελε να βάψει το ξύλινο τραπέζι της βεράντας της και τις καρέκλες σε λαχανί χρώμα για να δώσει λίγο χρώμα στο μπαλκόνι της! Πολύ ωραία ιδέα της είπα κι εγώ! "Αντε  να το βάψεις κι εγώ θα στο ζωγραφίσω", της απάντησα και είχα ήδη φτιάξει στο μυαλό μου το αποτέλεσμα!χιχι! "Α!ωραία!και τι θα ζωγραφίσεις;"με ρωτάει! "Θα ζωγραφίσω μία κληματαριά!" απαντάω εγώ. "Τέλεια" μου λέει η Χρύσα, "έχεις ξαναζωγραφίσει κληματαριά;" "Οχι" απαντάω απτόητη...Κι έτσι δημιουργήθηκε το ωραίο τραπέζι της!
Ολοκληρωμένο!
Καταρχήν λοιπόν η Χρύσα το πέρασε με λαδομπογιά.Στη συνέχεια έβγαλα τα πινέλα μου και τα χρώματα που ζωγραφίζω και ξεκίνησα. Εγώ χρησιμοποίησα χρώματα λαδιού, σμάλτο και λίγο χρυσόσκονη πράσινη.(μου αρέσει πολύ η χρυσόσκονη, τι να πω;). Το σχέδιο φτιάχτηκε σε 2 μέρες. Τη δεύτερη μέρα ζωγράφισα τα φύλλα και έβαλα τις λεπτομέρειες και το σμάλτο. Πέρασα το σχέδιο με spray που σταθεροποιεί τα χρώματα και από πάνω 2-3 στρώσεις διάφανο βερνίκι ξύλου για σταθεροποιηθεί το σχέδιο καλά και να μην διαβρώνεται. Αυτά τα ωραία φτιάξαμε και το Σαββατοκύριακο θα ζωγραφίσουμε τις καρέκλες για να ολοκληρωθεί το σετ! Μην κάνουμε μισές δουλειές, έτσι;
Μια ομορφιά το σταφυλάκι
κι ο καφές πανταχού παρόν!

λεπτομέρεια στα φύλλα:σμάλτο & glitter


είναι και ανάγλυφο!

Δεν είναι φανταστικό;
Σας φιλώ γλυκά και θα αναρτήσω και τις καρέκλες μόλις ετοιμαστούν!
Με πολύ αγάπη για μια καλημέρα!

1 σχόλιο:

  1. Oντως φανταστικό Λουκία μου!!!! Αναμένουμε τις καρέκλες! Καλή επιτυχία αν φτιάξεις καδράκι για το γιο σου, εύχομαι να ανέβει η διάθεσή του σύντομα!(και ο δικός μου δεν πάει πίσω, είναι στην εφηβεία κι όλα του φταίνε...)Πολλά φιλάκια γλυκιά μου,τα λέμε!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή