4/1/14

Μεταμορφώνουμε μια παιδική συρταριέρα; (Part 1)



Πολλές φορές υπάρχουν στο σπίτι μας έπιπλα που κάποια στιγμή είτε δεν τα χρειαζόμαστε (έτσι νομίζουμε...), είτε ολοκλήρωσαν τον κύκλο τους και πια δεν ταιριάζουν ή ακόμη και δεν χωράνε στην πρότερη θέση τους.
Οπως για παράδειγμα μια παιδική συρταριέρα που έχει και αλλαξιέρα πάνω της ή μια συφινιέρα που την πήραμε για αποθηκευτικό χώρο αλλά δεν μας πολυάρεσε κιόλας.Σε όλες έχει συμβεί να μην ξέρουμε πως να τα εκμεταλευτούμε γιατί κάποια πράγματα έχουν και συναισθηματική αξία και δεν μας πάει καρδιά να τα δώσουμε ή στη χειρότερη περίπτωση να τα πετάξουμε.
 
Αυτή η "συμφορά" βρήκε κι εμένα όταν έβγαλα τις κούνιες από το δωμάτιο των παιδιών μου και έβαλα κρεβάτι, γραφείο κλπ. Δυστυχώς το παιδικό δωμάτιο δεν είναι τα τετραγωνικά που θα ήθελα κι έτσι αναγκάστικα να βγάλω την συρταριέρα που είχα πάρει σετ με την κούνια και τα λοιπά μωρουδιακά έπιπλα, εκτός παιδικού δωματίου.
 
Αρχισα λοιπόν να την πηγαίνω από κενό τοίχο σε κενό τοίχο αλλά που να το βάλεις τόσο φούξια συν και τα αρκουδάκια μαζί; 
 
Σκεφτηκα λοιπόν να της αλλάξω χρώμα, αλλά πως; Ηθελα να την κάνω  vintage με decoupage αλλά επειδή δεν το έχω ξανακάνει είπα να μην το δοκιμάσω πρώτη φορά εκεί. Επιπλέον επειδή είμαι πολύ ανυπόμονη ήθελα ό,τι κάνω να γίνει γρήγορα!
 
Πήγα λοιπόν στο χρωματοπωλείο, εξήγησα τι θέλω να βάψω και μου πρότειναν μια σειρά από μπογιές οι οποίες περιέχουν μέσα χρυσόσκονη (ναι, ναι καλά διαβάζετε χρυσόσκονη παρακαλώ!) οι οποίες προσδίδουν ένα περλέ ή και πιο έντονο  glitter αποτέλεσμα. Επιπλέον είναι μια μπογιά πολύ σταθερή και δεν απαιτεί προεργασία ιδιαίτερη του τύπου περνάω την επιφάνεια πρώτα με γυαλόχαρτο κλπ.Τίποτα μάλιστα...Βάφεις, στεγνώνει, τέλος! Τέλεια δηλαδή!
 
(Εδώ να σημειώσω ότι εγώ το έχω περάσει 1 χέρι και το χρώμα δεν φεύγει ούτε 'τρίβεται' με το καθάρισμα.Επίσης το κάθε δοχείο μπογιάς ανά λίτρο κοστίζει περίπου 15 € πάνω κάτω.Αν έχετε περισσότερες απορίες θα χαρώ να βοηθήσω.Απλά γράψτε μου!!)
 
 
 
 
 
 
 
Βέβαια ο καλλλιτέχνης δεν αρκείται σε αυτό φυσικά..Στο προκείμενο τώρα εγώ διάλεξα 2 χρώματα, ένα κάπως χρυσό θα το έλεγα και ένα πετρόλ.Η εφαρμογή έγινε με πινέλο γιατί ήταν αρκετά παχύρευστο υλικό αλλά δεν "μένουν" σημάδια..καταπληκτικό!!!  
 
 




 
Και στη συνέχεια ήρθε.... κι άλλη συνέχεια...Αν σας άρεσε η μεταμόρφωση αυτή δείτε και το β΄μέρος μιας ταιριαστής συνθεσούλας...
 
Ελπίζω να πάρετε μια ωραία ιδέα για κάτι παρόμοιο που έχετε κατά νου!
 
Φιλιά πολλά!
 
Λουκία        

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου