15/8/13

Τούρτα Barbie παραλία!

Η Barbie πάει παραλία (αποκλειστικά για τα γενέθλια της βαφτιστήρα μου!)!

Σούπερ καλοκαιρινό θέμα για κοριτσάκια δε νομίζετε;


Η τούρτα "υπερπαραγωγή"  είναι περίπου 5-6 κιλά και όπως φαίνεται και στη φωτογραφία είναι δύο επιπέδων και χρειάζεται 2 δόσεις παντεσπάνι.Για τη συνταγή πατήστε εδώ. Επίσης θα χρειαστείτε ζαχαρόπαστα χρωματιστή (έτοιμη φυσικά!) και αμύγδαλο φιλέ για τη διακόσμηση.

Τώρα η γέμιση που προτίμησα εγώ να βάλω είχε κρέμα patisserie με ξηρούς καρπούς και μους φράουλας με κομματάκια φράουλας.

Η βαφτιστήρα μου ξετρελάθηκε (ο σκοπός επετευχθει!!!) όπως και όλοι οι υπόλοιποι γιατί ήταν πραγματικά πάρα πολύ εντυπωσιακή.



Ελπίζω να σας έδωσα μια ωραία ιδέα και θα χαρώ πολύ να μου γράψετε τα σχόλιά σας..

Σας φιλώ!

1 σχόλιο:

  1. Υπέροχη!!! Καλώς σε βρήκα κι εγώ στο ωραίο σου μπλογκ! Θα τα λέμε Λουκία, σε φιλώ! ¸.•°✿✿⊱彡

    ΑπάντησηΔιαγραφή