24/9/13

Μπιζουτιέρα από..παλέτα με ζωγραφική!




Καλησπέρες μπλογκογειτονιά!Το αγαπημένο φθινωποράκι έφτασε στην ώρα του και μας αρέσει πολύ!!Παρόλα αυτά η ζωγραφική μας είναι αρκετά ανοιξιάτικη και η διάθεσή μας επίσης..
Σήμερα θα ήθελα να σας παρουσιάσω ένα τριανταφυλλένιο ξύλινο κουτί το οποίο μπορεί να χρησιμοποιηθεί με πολλούς τρόπους.Εγώ θα το χρησιμοποιούσα για τα κοσμήματά μου..


Προσθήκη λεζάντας

Για να κατασκευάσω αυτό το όμορφο κουτί χρειάστηκα σανίδες από παλέτα οι οποίες κόπηκαν περίπου σε ίδιο μέγεθος, ξυλόβιδες,

   
κόλλα σιλικόνης (για να στερεώσουμε τις λεπτομέρειες), το ηλεκτρικό μας κατσαβίδι και για καπάκι ένα τετράγωνο κομμάτι νοβοπάν το οποίο και ζωγραφίστηκε από τα χεράκια μου!!!
 Για τις λεπτομέρειες που λέω χρησιμοποίησα δαντέλα από μια μπομπονιέρα γάμου, ενα κορδόνι από μπομπονιέρα βάπτισης και πήλινα τριανταφυλλάκια τα οποία είχα φτιάξει μερικά χρόνια πριν για τις μπομπονιέρες του δικού μου γάμου..Επίσης για να στερεωθεί το καπάκι και να ανοιγοκλείνει κόλλησα 2 λωρίδες σατέν κορδέλα από τη μέσα πλευρά του κουτιού με σιλικόνη.

...και ιδού το δημιούργημα!


Δυστυχώς χάνει πραγματικά στις εικόνες αλλά προσπάθησα να φανεί όσο το δυνατόν καλύτερα η δουλειά που έχει γίνει..
Ελπίζω να σας αρέσε η ιδέα μου!
Φιλιά πολλά...



P.S. Τελικά το έκανα δώρο! 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου