24/9/13

Σκουλαρίκια και βραχιόλι με πηλό

Γειά σας και πάλι!2-2 τις ομορφιές τις κάνω αυτές τις μέρες!


Θέλω εδώ και καιρό να κάνω κάτι με τον πηλό, να λερώσω λίγο τα χέρια μου βρε αδερφέ!
Ακόμα δεν τον έπιασα αλλά που θα μου πάει..Ομως με αφορμή την ξύλινη μπιζουτιέρα που παρουσίασα σε προηγούμενη ανάρτηση, ξέθαψα κάτι πηλινα τριανταφυλλάκια που είχα φτιάξει τότε που παντρευόμουν!!


Τα κρέμασα από 2 στεφανάκια που είχα φτιάξει για ντεκόρ στο γάμο μου!
 Σκέφτηκα λοιπόν να φτιάξω κι εγώ ένα σετάκι σκουλαρίκια με βραχιόλι "φθινωποριάτικο" γιατί μου αρέσουν τα κοσμήματα!Τι κορίτσι θα ήμουν διαφορετικά; Επίσης είχα και τα γεννέθλιά μου πριν λίγες μέρες και είπα να μου κάνω ένα δωράκι, έτσι γιατί ήμουνα καλό παιδί και δεν με έπιασε κρίση για την ηλικία..(χιχιχι!)

Τίποτα δύσκολο δεν έφτιαξα βέβαια αφού τα βασικά τα είχα!Δηλαδή είχα σύρμα για κόσμημα, διάφορες πέτρες που μαζεύω κατά καιρούς και δερμάτινο σκοινί.

Το σύρμα είναι πολύ εύκαμπτο οπότε το κάνεις ότι θέλεις, κοφτάκια, πενσάκια κλπ δεν έχω μόνο ένα ψαλίδι για να κόψω και το σκοινί απλά το έδεσα κόμπο.Τόσο απλά!

Είναι όμορφη ιδέα και για δώρο και σίγουρα τώρα που έκανα την αρχή θα γίνω τολμηρή!

Εσείς;

Σας φιλώ!Till next time...   

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου